Pozicionavimas: kova dÄ—l pirkÄ—jo
Å iandien mÄ—gavausi savaitgalio poilsiu, perskaiÄiau Al Ries, Jack Trout – “Pozicionavimas. Kova dÄ—l pirkÄ—jo. Kaip Å¡iandieninÄ—je perkrautoje rinkoje bÅ«ti girdimam ir matomam“. Brangi, bet ne pakankamai žinių duodanti knyga (~70LT):) Labai daug besikartojanÄių minÄių… Na bet Å¡iaip tikrai įdomi.
Mantulio kolegÄ— rašo,
2006-4-01 @ 13:25
Knyga raÅ¡yta amerikieÄio. O Å¡ios tautos raÅ¡ytojai raÅ¡o kiek keistokai, paluginti su Europos žemyno proteliais. TodÄ—l galima Äia rasti daug besikartojanÄių minÄių. Betgi kartojimas – mokslo motina. tai nÄ—ra blogai, juk bandoma akcentuoti tai kas svarbu.
Mano nuomonÄ— apie pozicionavimÄ…: nereikia visas bÄ—das, ar laimÄ—jimus suversti bÅ«tent Å¡ia sriÄiai. Žinoma, jei kompanija Tele2 save pozicionuojanti, kaip kompanija kiekvienam, kurios misija – kad kiekvienas naudotųsi mob. telefonu, taÄiau jos kainodara bÅ«tų didesnÄ— nei OMNITEL – galÄ—tumem kalbÄ—ti apie žiaurias klaidas. PozicionavimÄ… lydi visa kita, nulemianÄių faktorių: kaÅ¡tai skirti investicijoms, darbuotojai ir jų atlyginimas, reklama, klientų aptarnavimas, kokybÄ— ir t.t.
Pritarsiu tau Mantuli, jog Å¡i knyga duoda žinių, o svarbiausia – pats pradedi mastyti ir ieÅ¡koti Lietuvos padangÄ—se pozicionavimo klaidų ir laimÄ—jimų.
Smagaus skaitymo, kas dar neskaitÄ— – arba nesiryžta skaityti.
Mantulis rašo,
2006-4-03 @ 21:24
Pritarsiu kolegei, kad nereiktų per daug garbinti ar smerkti pozicionavimo :) Viskam savas laikas ir vieta :)