Pozicionavimas: kova dÄ—l pirkÄ—jo

Å iandien mÄ—gavausi savaitgalio poilsiu, perskaičiau Al Ries, Jack Trout – “Pozicionavimas. Kova dÄ—l pirkÄ—jo. Kaip Å¡iandieninÄ—je perkrautoje rinkoje bÅ«ti girdimam ir matomam“. Brangi, bet ne pakankamai žinių duodanti knyga (~70LT):) Labai daug besikartojančių minčių… Na bet Å¡iaip tikrai įdomi.



2 komentarai »

  1. Mantulio kolegÄ— rašo,

    2006-4-01 @ 13:25

    Knyga raÅ¡yta amerikiečio. O Å¡ios tautos raÅ¡ytojai raÅ¡o kiek keistokai, paluginti su Europos žemyno proteliais. TodÄ—l galima čia rasti daug besikartojančių minčių. Betgi kartojimas – mokslo motina. tai nÄ—ra blogai, juk bandoma akcentuoti tai kas svarbu.
    Mano nuomonÄ— apie pozicionavimÄ…: nereikia visas bÄ—das, ar laimÄ—jimus suversti bÅ«tent Å¡ia sričiai. Žinoma, jei kompanija Tele2 save pozicionuojanti, kaip kompanija kiekvienam, kurios misija – kad kiekvienas naudotųsi mob. telefonu, tačiau jos kainodara bÅ«tų didesnÄ— nei OMNITEL – galÄ—tumem kalbÄ—ti apie žiaurias klaidas. PozicionavimÄ… lydi visa kita, nulemiančių faktorių: kaÅ¡tai skirti investicijoms, darbuotojai ir jų atlyginimas, reklama, klientų aptarnavimas, kokybÄ— ir t.t.
    Pritarsiu tau Mantuli, jog Å¡i knyga duoda žinių, o svarbiausia – pats pradedi mastyti ir ieÅ¡koti Lietuvos padangÄ—se pozicionavimo klaidų ir laimÄ—jimų.
    Smagaus skaitymo, kas dar neskaitÄ— – arba nesiryžta skaityti.

  2. Mantulis rašo,

    2006-4-03 @ 21:24

    Pritarsiu kolegei, kad nereiktų per daug garbinti ar smerkti pozicionavimo :) Viskam savas laikas ir vieta :)

RSS komentarams · TrackBack URI

Komentuoti

http://